Articole SeoWeb Seco

Un studiu recent pe 1.300 de profesionisti in marketing digital a aratat ca doar 38% dintre companii au o strategie de marketing care sa implice si continutul, ceea ce inseamna ca 62% din intreprinderi nu cunosc avantajele marketing-ului de continut. In ciuda acestui fapt insa, 90% au considerat ca marketingul de continut va deveni mai important in urmatoarele douasprezece luni si 73% sunt de acord ca marile marci vor deveni editori.

Citeste mai mult ...


Cu Google “Penguin” si “Panda” pretutindeni, lumea seo poate semana uneori cu o gradina zoologica. In realizarea unei campanii SEO este mai mult sau mai putin importanta concentrarea pe continut. Urmarind cu totii acelasi sfat despre promovarea unui site, cu timpul aceasta va devenii ineficienta si vor trebuii cautate noi metode de promovare.

Citeste mai mult ...


Crearea constanta a comunicatelor de presa (articole de stiri) este modalitatea adoptata de specialistii in marketing online de peste tot ca parte a strategiilor de promovare site, ceea ce nu este greu de infaptuit si vom vedea imediat de ce. Fiind una din abordarile cele mai accesibile, specialistii in marketing vad rezultatele muncii lor in pozitii inalte in clasamentele Google.

Citeste mai mult ...


Page Rank este un sistem specific Google, dezvoltat de fondatorul sau Larry Page, concentrandu-se pe evaluarea valorii unei pagini Web analizandu-i relevanta si autoritatea. Page rank-ul claseaza site-urile web, pe o scara de la zero la zece, zece fiind cea mai mare valoare.

Page rank-ul unui site web se bazeaza foarte mult pe urmatorii factori:

Citeste mai mult ...


Similar SEO, exista doua elemente de baza pentru mass-media social: in interiorul site-ului (on-page) si in afara (offsite). In scopul de a stabili in mod corespunzator dezvoltarea unei campanii media social, ambele elemente trebuie sa fie prezente.

Citeste mai mult ...