Ce este un audit SEO?

Dacă încă nu stii ce implica sau ce este un audit SEO, trebuie sa stii ca acesta are în vedere analizarea caracteristicilor unui website, acestea fiind cele prin intermediul cărora putem obtine o pozitionare mai buna în motoarele de căutare.
Mai exact, un audit SEO reprezinta o acțiune de cercetare realizata cu ajutorul unor unelte specifice prin care se vor genera anumite date extrase din site-ul auditat, urmand mai apoi ca aceste date sa fie interpretate de către persoane cu specializare și experiență în programare, SEO și marketing, pentru a genera, în final un raport de audit SEO.

Un raport de audit SEO este practic un document extras prin analizarea unui site ce ofera informații importante cu privire la problemele existentiale ale site-ului si soluții de remediere si corectii sau adaugiri necesare la baza acestuia.
Datele unui raport de audit pot fi folosite în scopul de a oferi solutii pentru imbunatatirea pozitionarii site-ului în motoarele de căutare, astfel încât acesta sa genereze mai multi vizitatori si implicit mai multe conversii (vanzari).

În primul rand un audit SEO conține informatii legate de indexarea actuala a paginilor site-ului în motoarele de căutare cum este Google spre exemplu.
Acesta fiind de fapt punctul de plecare al oricarei campanii de servicii SEO.
Un audit SEO trebuie sa conțină aspecte legate de optimizarea on page cât si off page.
Acestea sunt legate de analiza continutului site-ului din punct de vedere al regulilor de cautare Google ce cuprinde codul sursa si continutul acestuia cât si rapoarte legate de linkuri externe din partea altor site-uri.

În funcție de tipul de afacere pe care o dețineti un audit SEO va fi diferit de la o afacere la alta. De aceea este indicat tuturor celor ce isi doresc o analiza amanuntita a site-ului, interpretarea fiind realizata de specialisti în domeniu pentru a evita consecințele resimtite în urma tratarii unui audit cu superficialitate.
In cazul în care veti decide sa tratati cu superficialitate un raport de audit, consecințele se vor resimti imediat, principalele efecte fiind scăderea traficului, scăderea vânzărilor cât si penalizari de către motorul de căutare Google.
Avantajele apelarii la serviciile unui specialist pentru realizarea unui audit SEO vor fi vizibile intr-un timp categoric mai redus.
Costurile realizarii unui audit SEO sunt variate de la o firma la alta sau de la un specialist la altul, fiecare stabilind pretul în funcție de acest diagnostic al site-ului.
În cazul unui audit gratuit clientii pot lua decizii, în urma unei verificari de început gratuita.
Un audit gratuit este creat pentru a va arata starea initiala a site-ului si ce imbunatatiri trebuie realizate în baza acestuia pentru o mai buna pozitionare în lista cu rezultate a motoarelor de căutare, deci câteva indicatii de optimizare.
Seoweb Seco ofera clientilor sai posibilitatea de intocmire si interpretare decenta a unui audit SEO gratuit.

Atunci când iti dorești sa ai succes în mediul online prin intermediul unui site, optimizarea acestuia este esențială, pentru a obtine o pozitie cât mai buna în motoarele de căutare.
Pentru a avea un site cât mai ''curat'' si pentru a ajunge să îndeplinească toate regulile impuse de către Google trebuie sa stii care sunt cele mai importante elementele la care trebuie să lucrezi.
Primul pas în detectarea soluțiilor pentru un site bine realizat o reprezinta un audit SEO.
Un audit SEO este ideal atunci când pornești o afacere în online, dar și de-a lungul timpului, în mod regulat.