Am observat, ca multi clienti SeoWeb Seco nu inteleg diferenta dintre a avea un website optimizat pentru Google si un site promovat. Primul pas pentru promovarea unui site este optimizarea lui. Acest lucru este organizat in functie de cerinte, concurenta si strategia abordata cu acceptul clientului.
Pentru a afirma ca un website este optimizat, acesta trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
- Sa fie usor navigabil;
- Sa ofere informatii clare pentru vizitatori;
- Sa detina un continut unic; … s.a.
Daca aceste conditii minimale sunt indeplinite se poate considera ca site-ul este optimizat. Ce urmeaza? Promovarea, acea zona care contine cate putin din toate: programare, marketing, statistica, si intelegerea modului de functionare a motoarelor de cautare. In ultimul timp, s-a ajuns la concluzia, ca inginerii de la Google, (cei care se ocupa cu modul de functionare al “celui mai utilizat”) reusesc sa ridice in rezultatele de raspuns al cautarilor, site-uri ce raspund cel mai bine vizitatorilor, datorita unui altgoritm ce analizeaza: modul in care, cand, de unde si cum intra vizitatorii pe site sau ies de pe site. Analizeaza daca site-ul place vizitatorului, timpul acordat pentru culegerea de informatii si altele ... .
In concluzie: Este bine sa construim un website optimizat si promovat pentru vizitatorii si utilizatorii nostri si sa facem abstractie de formule de link building ce sunt vandute aproape gratuit pe internet.
Adauga comentariu
Nu sunt comentarii