Dacă ai ajuns pana aici, înseamnă ca te intereseaza promovarea online.
Atunci când începi o afacere în mediul online, vei încerca pe cât posibil sa abordezi strategii de marketing care sa-ti aducă cât mai mult trafic pe site.
Astăzi ne vom indrepta atenția catre succesul online prin abordarea unei strategi de marketing prin continut.
,,Ce înseamnă mai exact promovare prin continut?''
Aceasta strategie de promovare implica scrierea de conținut nou și original pe blog cu scopul de a fi indexat de motoarele de căutare pentru a genera trafic.
Pentru mulți, aceasta practica poate intampina dificultati, reprezentand o reala provocare, motiv pentru care cei mai multi apeleaza la agenții SEO, specializate în acest domeniu.
Printre proprietarii de site-uri intrebarea “De ce blogul meu nu are succes? ” e tot mai intalnita in mediul online.
Un lucru este cert, dacă vrei ca blogul tau sa aibă succes peste noapte, blogging-ul nu este pentru tine.
Totusi dacă ai investit timp, resurse, continut de calitate iar rezultatele nu au început sa apara inseamna ca s-ar putea sa faci ceva gresit.
Fii fără griji, nu ești singura persoana care se confrunta si trece prin aceasta situatie.
Mai jos am realizat o lista prin care iti voi acorda cateva sfaturi motive sau recomandari care ar putea rezolva problema rezultatelor dorite ale blogului.
Foloseste un titlu bun și captivant
Titlul este cel care va atrage, cel care va starni curiozitatea, impingandu-i pe utilizatori sa dea click sa citeasca si sa impartaseaca cu ceilalti continutul care se vrea a fi citit.
Un titlu este acela care poate fi distribuit mai des decât continutul, de aceea este important sa stii sa îl pastrezi cât mai captivant.
Cu toate ca nu exista o formula magica prin care un titlu sa devină intr-un mod spectaculos viral sau popular exista diverse lectii care ne invata cum sa imbunatim continutul titlului.
Ce trebuie neaparat sa stii despre titlu este ca:
El trebuie sa fie scurt dar concis sa conțină mesajul esential si sa fie realizat cât mai clar astfel încât sa il facă pe cititor sa lectureze pana la final.
Găsește un titlu ce poate provoca controverse, ceva amuzant sau chiar ai putea lansa titlul sub forma unei întrebari pentru ca ulterior vizitatorii sa fie destul de curiosi cu privire la rapsuns, prin urmare vor alege sa-ti citeasca articolul.
Pentru o indexare mai buna în motoarele de căutare este bine ca titlul sa aibă incluse cuvinte cheie ajutând la promovare organică și la creșterea poziției în clasament, din punct de vedere SEO.
Folosește o scriere bazata pe un continut relevant si convingător
Când vorbim de continut, prima intrebare care ne trece prin minte este,,Despre ce si cum sa scriu?''
Ei bine, trebuie sa treci peste acest blocaj si sa te mobilizezi.
Poate nu iti va ieși bine din prima, poate vei edita la greu cand ajungi la final, însă nu te îngrijora in cele in urma cel mai important aspect este ca ai inceput.
Stabileste grupul tinta de oameni caruia dorești sa te adresezi, abordand o scriere corespunzatoare.
Înainte de a te apuca sa scrii gândește-te ,,Care este valoarea a ceea ce scriu?''
si dacă ai putea plati bani pentru acea informatie scrisa de tine, punandu-te în locul cititorului.
Modul în care alegi sa iti scrii continutul blogului este important atât pentru vizitatori cât si pentru motoarele de căutare, Google sustinand ideea de a scrie continut cât mai relevant si unic pe site.
Un continut unic indexat în motoarele de căutare va avea un efect benefic pentru popularitatea site-ului tau.
Folosește cuvinte cheie
Introducerea cuvintelor cheie în text este o modalitate prin care poti urca în clasamentul motoarelor de căutare cu usurinta.
Dacă deja investești în SEO, cunoști importanța cuvintelor cheie și ce rol joacă în stimularea căutărilor în motoarele de căutare.
Introducerea lor în text trebuie realizata intr-un mod natural si trebuie utilizate cu o anumita densitate pentru a obtine scorul SEO potrivit.
Pentru identificarea cuvintelor cheie exista numeroase instrumente online care sa te ajute sa le identifici, dar si densitatea acestora în funcție de numărul de cuvinte per articol.
Ca si recomandare generala este de preferat sa introducem în text 1-2 cuvinte cheie la 100 de cuvinte de continut, cel mai indicat fiind introducerea acestora în primul sau ultimul paragraf dar si în titlu.
Folosește un continut suficient
Ce înseamnă mai exact un continut suficient?, un continut suficient se refera la lungimea unui articol, acesta trebuind de regula sa conțină minim 300 pana la 700 de cuvinte.
Cu cat mai mult continut, cu atat mai bine pentru indexarea in motoarele de căutare. Cu toate acestea a scrie prea mult continut poate fi dificil, de aceea cel mai indicat este sa împarți subiectul pe cateva perioade de timp, sa-l finalizezi si ulterior sa-l postezi.
O practica mult mai accesibilă ar fi sa adaugi un mix de continut cu fraze, imagini sau video explicite și reprezentative subiectului dezbatut.
Aceasta practica este mult mai accesibilă vizitatorilor fiind mult mai usor de citit.
Folosește un continut unic
Continutul este cel mai important element din strategia de promovare a unui site.
Cel mai sigur mod de a iti mentine publicul este de a te asigura ca are motive intrinseci sa revina pe site.
Impactul unui subiect care a mai fost abordat de concurenta nu va fi acelasi cu impactul pe care îl are tratarea unui subiect nou.
Cu atat mai putin sa copiezi continut de pe alte site-uri.
Prin felul acesta nu doar ca vei reusi sa scazi încrederea vizitatorilor dar Google iti va penaliza site-ul incadrandu-l în categoria site-urilor cu un continut duplicat, iar sansele ca site-ul tau sa fie banat sunt destul de ridicate
Un alt exemplu îl reprezinta abordarea unei scrieri incorecte din punct de vedere gramatical sau folosirea cu o frecventa ridicată a cuvintelor cheie.
Toate acestea te vor clasa pe un ultim loc, scazand în clasamentul Google.
Așadar, atunci când abordezi o tema incearca sa creezi, in primul rand continut original, relevant si captivant.
Concluzie
Prin urmare, folosindu-te de toate aceste idei sau sfaturi, depinde cum vrei sa le numesti, vei reusi sa redactezi conținut relevant pentru Google și pentru cititorii blogului tău, ajutând la promovarea organică și la imbunatatirea poziției în clasament, din punct de vedere SEO.
Adauga comentariu
Nu sunt comentarii