Cum se realizeaza o optimizare site corespunzatoare?

Cum se realizeaza o optimizare site corespunzatoare?

Cum se realizeaza o optimizare site corespunzatoareDacă dețineti o afacere sau aveti în plan sa deschideti una, cu siguranta o promovare în mediul online a acesteia iti va da ceva bătăi de cap, mai ales in cazul in care nu exista posibilitatea de a apela la un specialist.
În ziua de astăzi un website este indispensabil oricarei afaceri.

De aceea prin intermediul site-ului clientii ajung sa va cunoască afacerea mai bine, unii din ei ajungand sa va cunoască doar prin intermediul acestuia.
În momentul în care ajung sa viziteze site-ul, acolo vor afla dacă serviciile sau produsele pe care le furnizati corespund dorintelor lor.
Exista mai multe metode prin care ne putem promova site-ul una dintre ele o reprezinta optimizarea site-ului pentru listarea naturala pe prima pagina a rezultatelor .
Pentru ca site-ul nostru sa fie vazut de motoarele de căutare avem nevoie ca acesta sa dispuna de o optimizare site corespunzatoare afacerii pe care o deținem.

1.Cum ne optimizam site-ul?
Intretinerea unui website dar si cresterea notorietatii acestuia depinde în primul rand de câta importanța si timp ii acordam.
Unii dintre cei mai importanti factori pentru captarea traficului este optimizarea pentru motoarele de căutare, proces numit si SEO.
Când vine vorba de afisarea propriului site în topul motoarelor de căutare, specialistii SEO sustin ca unul dintre cele mai folosite motoare de căutare, Google tine cont de mai multe aspecte atunci cand decide sa iti afiseze site-ul „mai sus” in cautari.
Concret, SEO presupune cateva tehnici cu scopul de a obtine pozitii cat mai fruntase in rezultatele listate de motoarele de cautare dupa anumite cuvinte cheie.
Folosirea cuvintelor cheie este foarte importanta pentru o indexare mai buna a site-ului în motoarele de căutare, meta-tagurile trebuind sa conțină aceste cuvinte cheie, ele fiind reprezentate mai exact de titlul, descrierea si keyword-urile care apar in codul sursa si sunt vizibile in special motoarelor de căutare.

Un alt lucru foarte important de care trebuie sa tineti cont este densitatea cuvintelor cheie, foarte mare atentie caci acestea trebuie folosite cu moderatie fara a abuza de ele.
Google isi modifica algoritmii constant de aceea pentru ca  site-ul sa se mentina pe aceeasi pozitie, este necesara o investitie constanta in procesul SEO.
Ca strategie de marketing pe Internet, SEO are în vedere felul in care functioneaza motoarele de cautare si ceea ce oamenii cauta pe Internet.
Optimizarea pentru motoarele de căutare poate fi on-page sau off-page si reprezinta procesul prin care motoarele de căutare sunt ajutate să găsească şi să poziţioneze mai bine site-urile în rezultatele căutărilor.
Simpla optimizare on-page nu este suficientă pentru a ajunge in primele rezultate ale căutărilor, de aceea ea trebuie sustinuta si de optimizarea off-page.
Mai jos voi exemplifica pe scurt ce implica ambele optimizari:

2.Optimizarea on-page
Optimizarea on-page implica modificarile facute in cadrul unui site, totul focusandu-se asupra site-ului in sine si implica sugestii de formatare şi structurare a conţinutului.
Fiecare actiune desfasurata trebuie sa fie implementata numai daca aduce un plus de valoare utilizatorului si numai daca il ajuta pe acesta in procesul de navigare.
Cele mai importante reguli atunci cand discutam despre tehnicile de optimizare on-page sunt:

  1. Titlurile si meta descrierea
  2. Tagurile de heading
  3. Tagurile alt
  4. Cuvintele cheie

3.Optimizarea off-page
Optimizarea off-page se referă în principal la procesul de link building, ceea ce inseamna ca vei atrage link-uri catre site-ul tau de pe alte site-uri cu autoritate in domeniul tau de activitate imbunatatind pozitia propriului site in motoarele de cautare.
Putem imparti activitatea de link building în cinci mari categorii:

  1. Link building prin distribuire de articole
  2. Link building prin inscriere in directoare
  3. Link building prin postari pe forum
  4. Link building prin bookmarking pe reţelele sociale
  5. Link building prin comentarii pe blog
Valentin Secosan
Scris de: la:

Nu sunt comentarii