3 metode pentru a-ți promova afacerea online

3 metode pentru a-ți promova afacerea online

După infiintarea unui site perfect functional, urmeaza etapa de promovare a acestuia.
Multi înțeleg prin promovare, publicarea lui doar în spatiul social media, ceea ce este total greșit.
Bineințeles ca social media este responsabila intr-o oarecare masura de succesul multor afaceri online, însă cu toate acestea, metoda aleasa trebuie gandita înainte de a o aplica.
Se întâmpla deseori ca varianta abordata sa nu se potriveasca perfect tuturor site-urilor existente.

O afacere nu se aseamana niciodata cu alta.
Sunt firme care activeaza si în mediul online având succes, altele având mai putin succes.
Si de aici intrebarea pe care si-o pun toti este: ,,Care este cea mai buna metoda de promovare pentru mine?''

Înainte de a pune aceasta intrebare avem nevoie de a cunoaște metodele existente de promovare online, printre cele mai importante vom întâlni:

Google Adwords (promovare de tip PPC - pay per click)
Optimizare Seo off-page
Social media

#1.Promovare prin Google adwords (promovare de tip PPC - pay per click)
Aceasta metoda este una dintre cele mai folosite deoarece aduce rezultate foarte rapide odata cu inceperea campaniei.
Dacă dorești să aduci trafic relevant și rapid pe site, atunci PPC este cea mai buna soluție.
Prin aceasta campanie brand-ul tau va deveni mai cunoscut, bucurandu-se de un trafic relevant
Ce se întâmpla mai exact:
Se va licita o suma de bani pentru o serie de cuvinte de căutare, pentru ca pagina sa apara cât mai sus în motoarele de căutare
Plata se va efectua odata cu accesarea site-ului, ceea ce înseamnă ca vei plati de fiecare dată când cineva iti acceseaza site-ul
Se va monitoriza evolutia si conversia banilor tai in vizitatori sau vanzari.

Aceasta campanie de promovare are si dezavantajele sale, printre acestea se enumara aducerea vizitatorilor pe termen scurt.
Odata cu oprirea campaniei numarul zilnic de vizitatori va scadea drastic, ceea ce înseamnă ca este nevoie de o investitie constanta pentru a avea vizitatori.
 Anunțurile nu vor mai aparea în zona de sus a paginii de căutare Google, iar de aici e nevoie sa apelezi la serviciul SEO care sa-ti asigure o prezenta pe termen lung.

#2.Optimizarea Seo off-page
În etapa de optimizare SEO off-page toate actiunile se desfasoara in afara site-ului având scopul de a aduce cât mai multe linkuri de calitate către site-ul tau.
În ,,ochii motoarelor de căutare'' fiecare site are o anumita autoritate redata de numarul de linkuri aduse de pe alte site-uri care duc spre pagina ta.
Cu cât site-ul are o autoritate mai mare cu atât are mai multe sanse sa apara in primele pozitii la cautari relevante pe subiectul respectiv, garantand trafic pe site-ul tau.
Doar prin aceasta modalitate Google va diferentia site-urile acordandu-le pozitii bune sau mai putin bune in rezultatele cautarilor.

Acest tip de promovare durează mai mult si este cea mai eficienta pe termen lung dintre toate, deoarece continua sa aiba rezultate chiar si atunci când nu se mai investesc bani.

#3.Social media
Reclamele pe retele sociale au devenit acum una dintre cele mai la moda forme de promovare de pe internet.
Acest tip de promovare este făcută sa aducă rezultate la fel de rapide ca în cazul campaniei Google Adwords.
Cum funcționează? Practic platesti pentru ca website-ul tau sa fie promovat pe paginile de socializare pentru ca mai apoi sa fie accesat de cei interesati de aceste anunturi.
Pe scurt promovarea prin social media presupune conversatie, comunicare, clienți si colaborare.
Social media este o metodă ideală de a spune povestea brandului intr-un spatiu desemnat celor prezenti online pe retelele sociale.
Prin intermediul retelelor de socializare avem posibilitatea sa interactionam cu potentialii clienți si sa le aflam dorintele.

Valentin Secosan
Scris de: la:

Nu sunt comentarii