Strategie de promovare Google

Strategia de promovare a unui site pe principalul motor de cautare Google.ro este intr-o permanenta schimbare. Google tine acum seama de atitudinea, reactia si perceptia utilizatorului. Stie de unde vine, cine este (Google plus) si ce face acel utilizator, asa incat, in baza unui altgoritm determina popularitatea, autoritatea, categoria din care face parte si in general determina valoarea unui site.

Aceste lucruri fac ca motorul de cautare sa aibe rezultate de cautare relevante si in pas cu atitudinea utilizatorului. In acest caz, logica ne spune ca daca eu, utilizator, incepand de astazi imi schimb comportamentul de cautare si vizualizare prin: Ce caut, cum caut si ce-mi place, Google reface clasamentul de rezultate ale cautarii in conformitate cu mine, utilizatorul.

Adica: odata cu schimbarile de atitudine ale utilizatorilor, la putin timp, se schimba si rezultatele de cautare afisate in Google. Mai concret, un consultant SEO, trebuie sa fie atent la aceste aspecte pentru a reusi sa introduca o strategie corecta de promovare pentru motorul de cautare Google. Schimbarile cele mai importante, din ultima perioada, s-au petrecut datorita influentei Google Panda si Penguin. In afara continutului unic si relevat, foarte important este ca echipa de promovare sa stie ce schimbari apar in activitatea de link building. Se stie ca trebuie evitate variantele de cumparare de link-uri, schimbul de link-uri trebuie facut intr-un mod ponderat. Totusi site-ul nostru are nevoie de autoritate si pentru aceasta noua ne trebuiesc legaturi de la site-uri relevante.

Ce facem sa obtinem aceste legaturi? Voi explica prin cazuri concrete observate in ultima perioada si studiate de noi:

Caz 1: Este vorba de un magazin online de piese auto ce a publicat recent un comunicat de presa despre “Oferte speciale de piese auto”. Acest comunicat nu a ramas singur, a fost urmat de un articol intitulat “Vanzarea de piese auto printr-un magazin online”. Legatura face sa dea valoare paginii unde a fost publicat comunicatul si implicit acestea dau valoare in final site-ului.

Cazul 2: Acest site in care un comunicat vorbeste de schimbarile de la noi prin  “SeoWeb Seco se redefineste” si bineinteles ca si acest articol face trimitere catre comunicatul de presa.

Ce fac aceste comunicate de presa, articole si legaturi pentru site-ul vizat? Dau autoritate intr-un mod natural prin cresterea sansei de a aduce mai multi vizitatori, relevanti (adica vizitatori pe care-i intereseaza subiectul) si bineinteles ca prin aceasta se castiga  o rata de respingere mai mica a site-ului.

Valentin Secosan
Scris de: la:

Nu sunt comentarii