Promovare site sub influenta Panda si Penguin

Promovare site sub influenta Panda si Penguin

Algoritmul Google Panda

Algoritmul Google Panda a fost lansat la inceputul anului 2011 avand drept scop principal combaterea site-urilor care utilizeaza continut cu calitate slaba ajutand astfel la localizarea site-urilor de inalta calitate in pagina de rezultate a Motorului de cautare Google.

Potrivit Google, algoritmul Panda localizeaza, detecteaza și elimina de pe pagina rezultatelor motoarelor de cautare site-urile, care au urmatoarele caracteristici: Continutul slab - cu un continut slab inseamna ca aceste site-uri nu au nici o valoare pentru cititorii lor, in plus acestia sunt tentati sa pasareasca site-ul sau articolul daca acesta nu are intr-adevar un continut de calitate.

Dezvoltarea  masiva a continutului  -  exista unele servicii care ofera continut din diferite surse și sunt plasate intr-un anumit site, in cea mai mare parte acest lucru presupune un software integrat in site-ul respectiv, care la randul lui are conectat acest continut de la alte surse. Acest lucru ofera site-urilor continut automat, dar, desigur, este doar continut copiat. Copiarea de continut este intotdeauna inacceptabila de catre motoarele de cautare. Google Panda spera sa elimine astfel de site-uri care folosesc continut fragmentat sau continut copiat in site-ul lor.

Rata de respingere imensa - pentru a urmari ritmul vizitatorilor legitimi pe un site, rata de respingere a fost integrata in Google Analytics și in algoritmul de cautare. Rata de respingere este determinata in cazul vizitatorilor ce raman pe un website pentru o anumita perioada de timp. O rata mare de respingere inseamna ca site-ul nu este, de fapt vizitat și poate fi chiar un indiciu ca doar robotii sunt cei care viziteaza site-ul și nu vizitatorii reali.

Algoritmul Google Penguin

La inceputul anului 2012 Google a lansat algoritmul Penguin;  faptul ca Google Panda a suferit mai multe actualizari , 13 la numar , Google dovedește ca nu este definitivat inca. Penguin este, evident, un sistem diferit și, astfel, acesta functioneaza in mod diferit de Panda.

Penguin are urmatoarele functii:

Identificarea Site-urilor cu linkuri de calitate inferioara - link building este o alta piatra de temelie pentru cine face promovare site, dar din cauza dorintei de a construi o multime de link-uri intr-o perioada scurta de timp multi au apelat la strategii de dezvoltare care au dus la o calitate slaba a acestora. Calitatea slaba inseamna ca link-urile site-ului sunt lipsite de relevanta.

Text ancora (textul din interiorul link-ului), este de obicei supraoptimizat – este indicat ca acestea sa fie fiefolosite in asociere cu aproximativ o mie de link-uri, si sa nu fie legate de site-uri care nu sunt relevante pentru site-ul dvs.. In caz contrar, va fi etichetat de Penguin.

Exagerarea alcatuirii de continut doar cu cuvinte cheie - acest lucru nu este o senctiune noua pentru Google, dar este acentuat in algoritmul Google Penguin. Aceste site-uri care utilizeaza cuvinte cheie in exces in cadrul continutului, vor fi strict urmarite in timp de catre Google.

Valentin Secosan
Scris de: la:

Nu sunt comentarii