Majoritatea antreprenorilor care si-au infiintat o afacere in mediul online, fiind la inceput de drum se confrunta cu problema legata de rata de conversie mica a site-ului, iar cei mai multi dau vina pe lipsa popularizarii, a promovarii ineficiente sau gresit realizata, in conditii ce nu favorizeaza site-ul.
Ceea ce favorizeaza un site pentru a ajunge sa aiba succes este modul in care acesta este privit de ceilalti, iar pentru ca site-ul sa detina un astfel de privilegiu este indicat sa lasam aceasta treaba pe mainile persoanelor competente sau specializate in domeniu. Ei vor obtine un rank crescut in ochii cumparatorilor.
Cei mai in masura care ne pot ajuta sunt, desigur, in mod frecvent, cei care s-au implicat in crearea imaginii online a afacerii tale, respectiv, site-ului.
De ce spun asta? pentru ca in mod sigur acele persoane au un bagaj extrem de bogat de informatii de marketing si dezvoltare in domeniul online care vor servi drept ghid in demersurile acestei misiuni de promovare a site-ului.
De ce sa pierzi bani si timp, riscand totul doar ca la sfarsit sa constati ca nimic din ce ai intreprins nu a fost benefic? Poti apela cu incredere la specialisti in domeniu ce pot oferi, ce-i drept cu un buget mai mare, dar rezultate sigure, o crestere a ratei a conversiei si a reputatiei site-ului.
In continuare voi enumera doua dintre cele mai importante si principale servicii de care avem nevoie si pe care un specialist ni le poate furniza pentru ca rata de conversie a site-ului sa fie in mod evident mai mare.
Promovarea prin SEO
Cei mai multi antreprenori au realizat cat de puternic poate fi internetul si cum doar printr-o simpla cautare in motoarele de cautare clientii pot ajunge cu usurinta la rezultate ce vizeaza site-ul si asta datorita promovarii prin SEO.
Orice afacere ce debuteaza online prin infiintarea unui site propriu, va avea nevoie categoric si de o promovare SEO.
Ce este SEO? Prin promovare SEO intelegem afisarea pe prima pagina a unor rezultate organice (neplatite) aparute pe diferite expresii pe care utilizatorii de internet le folosesc cand iti cauta serviciile sau produsele.
Mai exact serviciile de promovare SEO ajuta la imbunatatirea pozitiei propriului site in clasamentul motoarelor de cautare astfel incat utilizatorii sa poata gasi cu usurinta site-ul pentru ca ulterior acestia sa il poata vizita.
O campanie de promovare SEO este cu mult mai accesibila fata de celelalte tipuri de promovari, iar pentru a ajunge fruntasi pe prima pagina Google, este nevoie de multa munca, determinare, creativitate si cunostine.
Multi cei care aleg sa isi promoveze afacerea astfel apeleaza la experti in domeniu. Sunt cei mai indicati sa detecteze erorile tehnice și funcționale ale unui site, ajutand la eradicarea problemelor acestuia, propunand in felul acesta strategii concrete de promovare.
Daca si tu iti doresti o vizibilitale mai buna a site-ului in motoarele de cautare si implicit in randul celor ce navigheaza pe internet în cautarea de produse sau servicii, atunci cu siguranta serviciile SEO sunt potrivite pentru tine si afacerea ta.
Promovare prin Continut
O metoda sigura, des intalnita, corecta si de durata a promovarii unui site o reprezinta promovarea prin continut.
Cuvintele pot lasa o puternică încărcătură emoţională, pot intriga, lasă o impresie bună si nu in ultimul rand, pot vinde.
Aceasta metoda iti ofera posibilitatea de a comunica in mod constant cu mase de oameni si de a-i tine aproape de tine, fara a incerca sa vinzi in mod direct produse sau servicii.
Scopul acestui mijloc de promovare este de a atrage si de a fideliza clientii, prin realizarea in mod constant de continut relevant si valoros cu intenția de a schimba comportamentul consumatorului.
Continutul de pe internet in mare parte sta la baza promovarii online si poate imbraca mai multe forme precum: retele de socializare, website, blog-uri, articole sub diferite forme precum sunt cele educationale, newslettere, studii de caz si multe alte canale de comunicare.
De ce afacerea ta are nevoie de o campanii de marketing prin continut?
In primul rand, prin felul acesta poti atrage noi potentiali clienti, poti educa piata si creste notorietatea.
Cu ajutorul marketing-ului prin continut vei fi mai aproape de prospectii tai furnizandu-le informatii importante cu scopul final de a stimula vânzările și creșterea nivelului de interacțiune între brand și client.
Intr-un mod eficient poti încuraja conversiile si poti construi strategii de marketing care să răspundă nevoilor publicului vizat si care sa te ajute sa iti imbunatatesti profilul brandului și reputația on-line.
Adauga comentariu
Comentarii
Trebuiesc completate campurile de la formularul acesta: https://www.seoweb-seco.ro/audit
11, 01, 2018, 9:14 amCam cat costa promovarea pentru un site cu reduceri de obiecte sanitare?
11, 01, 2018, 6:16 am