Motivul pentru care site-ul tau nu vinde

Motivul pentru care site-ul tau nu vinde

Ai un site, dar nu vinde? Afla ce e de făcut.
Probabil te gândești ca site-ul pe care îl deții nu e de ajuns de promovat încât sa ajungă sa fie vizibil pentru ceilalți, motiv pentru care te gândești la o promovare mult mai eficienta a lui.

Dacă principala ta problema este traficul scazul din cauza lipsei unei campanii eficiente de promovare atunci da, poti apela cu încredere la un pachet de servicii de promovare site care sa-ti asigure vanzari.

Însă înainte de a începe o campanie de promovare a site-ului gândește-te dacă site-ul este intr-atat de bine realizat încât sa merita investit in promovare.
Ce vreau sa spun este ca mai înainte de o promovare a site-ului, care are drept scop obtinerea de vanzari, vom avea nevoie ca acesta sa fie corect realizat pentru ca doar așa afacerea ta va crește organic, aducandu-ti clienți consolidandu-ti în același timp brand-ul.

,,Ce înseamnă corect realizat?'', un site corect realizat este acela care are un design simplu si elegant, bine optimizat si care reuseste sa ofere vizitatorilor o imagine clara a continului prezentat.
Mai trebuie sa poata fi găsit cu usurinta pe net, ceea ce înseamnă ca are nevoie de un nume sau domeniu web definit in prealabil care sa includa cuvintele cheie dorite, sa fie unic si usor de memorat sau pronuntat, sa aibă tintita o audienta targhetata dar sa evite folosirea de numere sau cratime.
Toate aceste recomandari legate de domeniu vor ajuta pentru a reflecta cu exactitate continutul din pagina si folosirea eficienta a cuvintelor cheie.
Sunt foarte multi factori care conduc la o ineficienta a site-ului printre care intalnim:

Lipsa optimizarii
Fie ca vorbim despre o optimizare on page, off page sau responsive, un site care nu este bine optimizat va pierde în fata celorlalte site-uri concurente,  aceasta lipsa a optimizarii făcând ca site-ul sa fie greu de găsit si inteles.

Mai exact acest proces are în vedere totalitatea modificarilor făcute în cadrul unui site si implica sugestii de formatare şi structurare a conţinutului.
Aceste actiuni desfasurate vor fi implementate pentru a aduce plus valoare utilizatorului, ajutandu-l in procesul de navigare.

Lipsa de informații actualizate
Nimic nu pune pe fuga un vizitator proaspat ajuns pe site decat un site al carui continut este invechit si neactualizat.
Adaugarea periodica de continut nou si revigorant celui deja existent  va avea ca rezultat o experienta placuta.
Un continut de calitate reprezinta cheia succesului, iar cu cat ai mai multe informatii actualizate si de calitate pe pagina, cu atat exista sanse ca Google sa o considere relevanta pentru motoarele de cautare, listandu-ti propriul site in topurile motoarelor de cautare.

Un site greu de gasit
Degeaba ai realizat''cel mai bun site din lume,, dacă nimeni nu îl acceseaza fiind foarte greu de găsit.
Vom avea nevoie de un domeniu puternic si de titluri ale paginilor site-ului care sa reflecte cu exactitate continutul din pagina prin folosirea eficiența a cuvintelor cheie.

Focus gresit
Multe site-uri abordeaza o strategie de marketing total gresita prin concentrarea nepotrivita asupra unui tipar de vizitatori ai site-ului care nu corespund cu nevoile reale ale acestora.
Ceea ce conduce la o scadere drastica a ratei de popularitate sau de vanzare a site-ului.
Ce e de facut este sa realizam sectiuni care sa abordeze nevoile lor prin realizarea rapida a unei serii de intrebari frecvente in asa fel incat sa aflam ce nevoi in materie de produse sau servicii au clientii care ne viziteaza site-ul.

Valentin Secosan
Scris de: la:

Nu sunt comentarii