SEO nu poate face totul pentru afacerea ta

SEO nu poate face totul pentru afacerea ta

Iata un indiciu : Daca ne optimizam site-urile pentru vizitatori, exista putine sanse ca o actualizare de algoritm Google sa ne penalizeze. Asta inseamna ca suntem de partea Google, suntem in incercarea de a face site-ul nostru mai bun pentru vizitatori.

Ajuta-i sa ne ajute. Ajuta-i pe vizitatori sa ne ajute, facand un site cat mai bun pentru ei. Acest lucru face ca Google sa inregistreze voturi pozitive pentru paginile noastre. In cazul in care vizitatorii vin pe site si Google inregistreaza un timp de 5 pana la 10 minute de navigare si 10 pana la 25 de pagini accesate, este mult mai important decat sa construim cine stie ce legaturi dinspre alte site-uri chiar si cu o autoritate foarte buna in domeniu. Acest lucru este masurabil prin Google Analytics cu ajutorul ratei de respingere, care trebuie sa fie cat mai mica.

Cuvinte cheie

Nu te concentra atat de mult asupra cuvintelor cheie cu cele mai multe cautari locale pe luna, in medie (Planner cuvinte cheie Google). In schimb, folositi fraze pe care clientii actuali si potentiali le utilizeaza. Exista sute de instrumente, fiabile, ieftine, sondaje online, astfel incat sa va alegeti frazele. Mult mai corect este sa va puneti intrebari ca:

  • Cum se descriu produsele / serviciile?
  • Ce sentimente se atribuie produselor / serviciilor dvs.?
  • De ce vor / au nevoie de produsele / serviciile dvs.?
  • O personalitate ideala a brandului, care ar vinde produsele / serviciile.

Google poate sa vada cat de proeminent va fi pentru vizitatori textul din pagina web. Nu poti sa etichetezi doar text pentru a face relevanta pagina pentru motoarele de cautare, trebuie sa fie integrat in subiect.

Link-uri Multe site-uri au scazut din cauza Penguin. Noi nu mai putem cumpara link-uri, dar aproape toti bloggerii inteleg valoarea unei legaturi si doresc sa fie platiti pentru asta. Noi acum facem ceea ce ne place sa numim "on-line de PR", unde ne concentram pe construirea de relatii cu bloggeri si alte site-uri. Cel mai important lucru este sa ne concentram pe construirea unui parteneriat in care ei se bazeaza pe noi la fel de mult cum ne bazam si noi pe ei. Cu o relatie unilaterala, proprietarii de site-uri, pierd legatura sau uita de tine in cele din urma, dar atunci cand te considera o sursa de cunoastere, valoroasa pentru cititorii lor, ei vor tine link-ul catre site-ul tau. Acum, e mai bine sa va concentrati pe brand decat pe textul specific cu ancora catre pagina web. Cei mai multi oameni vorbesc despre brand si atunci nu va mai trebui sa va faceti griji despre concurenta pentru # 1 pozitie in SERP, vei fi acolo!

SEO nu poate face totul singular pentru afacerea ta. Chiar daca, pentru un motiv oarecare, o face pe moment, ea nu va fi durabila in viitor. SEO este un aspect de marketing online bun, dar trebuie sa fiti si un comerciant/afacerist bun pe ansamblu pentru a o face pe termen lung.
Valentin Secosan
Scris de: la:

Nu sunt comentarii