Mai jos este un ghid ajutator pentru optimizare site, cat mai pe inteles si mai detaliat, cu factorii ce conteaza in citirea unei pagini web de catre motoarele de cautare si utilizatori. Aceasta lista este esentiala in optimizarea unei pagini web si le propun tuturor detinatorilor de site-uri sa o verifice.
Accesibil pentru motoarele de cautare
Pentru un rank in rezultatele de cautare, motoarele de cautare trebuie sa fie in masura sa acceseza pagina site-ului. Inainte de a putea beneficia de directionare cuvinte cheie sau alte tehnici de optimizare, trebuie sa va asigurati ca pagina este accesibila pentru motoarele de cautare.
Cum sa optimizati:
Asigurati-va ca aceasta pagina: Intoarce codul HTTP 200. A se vedea, coduri de stare HTTP. Nu este blocata de robots.txt, roboti meta sau protocol x-roboti. Vezi Robots.txt si Meta Robots: robotstxt.org Nu utilizati un refresh meta la un alt URL. Chiar daca nu doriti ca aceasta pagina sa fie vizibila pentru motoarele de cautare, folositi o legatura 301 pentru a redirectiona catre o noua pagina si sa pastreze toate link-urile castigate catre aceasta pagina. Utilizarea rel=”canonical” Daca pagina dvs. este un duplicat cu o alta pagina, trebuie sa utilizati tag-ul canonical pentru a indica pagina (care este, in original) URL-ul. Daca aceasta pagina are o eticheta canonical aratand spre un URL diferit, motoarele nu iau in considerare aceasta pagina ca resursa de referinta si, prin urmare, nu va fi clasata.
Cum sa optimizati:
Exista mai multe variante (in functie de aplicatia folosita: site static, joomla, wordpress, prestashop, zen cart). Pentru site static se face manual in header-ul fiecarei pagini. Pentru diferitele aplicatii exista plugin-uri sau aplicatii ce se instaleaza. In cazul unor aplicatii personalizate, trebuie aplelat la un programator web. Utilizarea Cuvintelor cheie in titlul paginii S-a demonstrat ca o pozitionare mai buna este puternic legata de utilizarea unui cuvant cheie in titlu tag. Cand motoarele de cautare indexeaza pagina dvs. pentru un cuvant cheie, considera tag-ul titlul paginii a fi cel mai important. Folosind un cuvant cheie sau o fraza in titlul dvs., va ajuta motoarele de cautare sa asocieze pagina cu un subiect si / sau un set de termeni. Cum sa optimizati: Adauga o forma de cuvinte cheie directionate in tag-ul () al paginii, de preferat ca unul dintre primele cuvinte.
Este necesar sa folositi exact cuvintele cheie, dar folosind o anumita forma de cuvinte cheie directionate in titlul paginii este de asemenea util pentru SEO. (Exemplu: “Optimizare site SeoWeb Seco”) Cuvinte cheie folosite in pagina de mai multe ori Motoarele de cautare cat si potentiali vizitatori cauta cuvintele cheie vizate in textul paginii. Folosind cuvintele cheie in continut nu este doar o buna practica, dar este si o parte esentiala a SEO si da o buna experienta de utilizator. Cum sa optimizati: Foloseste o forma de cuvinte cheie directionate cel putin o data in textul documentului paginii.
Este de preferat sa fie exact cuvintele cheie, dar folosind o anumita forma de cuvinte cheie directionate in textul paginii este, de asemenea, util pentru SEO. Numarul optim pentru repetarea cuvintelor cheie vizate de dvs. in textul paginii este de 4 pana la maxim 15 ori. Vezi un ghid creat de moz: visual guide to keyword targeting onpage optimization Site-urile construite de noi verifica lista de optimizare mai sus prezentata.
Adauga comentariu
Nu sunt comentarii