Sa facem ceva sau sa fim cineva?

Promovam prin link-uri, articole si directoare web, comentarii si toate cele. Ne zbatem sa fim in toate site-urile prezenti de parca este un concurs. Da, facem ceva pentru a ajunge in top. Uneori chiar uitam de unde s-a plecat.

Gresit, aceasta munca nu se monetizeaza, pierdem timpul si apoi cand se trage linie, observam putine plusuri sau mai nimic de notat in promovarea afacerii. Aceasta varianta, de a face ceva neaparat, pentru a ajunge in top, nu este necesara.

Decat sa facem ceva hai sa fim cineva. Care este diferenta? Ei bine, sunt multe diferente. Este mult mai greu sa fim cineva in mediul online. Trebuie o poveste frumoasa construita pe fapte si realizari apoi trebuie s-o completam. Ne trebuie identitate, originalitate si nu sa copiem concurenta.

Esential: Pentru optimizarea unui site si apoi promovarea lui, acum, cei ce sunt originali si aduc un plus nisei din care fac parte, au de castigat mai mult decat cei ce se apuca sa inscrie site-ul prin directoare, sau articole si nu mai spun despre link-uri platite.

Concluzie:

In mediul online, asa cum este si in viata reala, trebuie sa castigi autoritate. Aceasta inseamna valoarea site-ului prin continutul lui, originalitate si identitate.
Valentin Secosan
Scris de: la:

Nu sunt comentarii