Similar SEO, exista doua elemente de baza pentru mass-media social: in interiorul site-ului (on-page) si in afara (offsite). In scopul de a stabili in mod corespunzator dezvoltarea unei campanii media social, ambele elemente trebuie sa fie prezente.
Elemente in interiorul site-ului:
- butoanele de actiuni (cum ar fi, recomand, tweet, marcaj, etc)
- conecteaza-te (butoane ca o pagina de Facebook, pe Twitter urmareste-ne (Urmareste-ne pe LinkedIn, etc)
- un blog
Elementele si in afara site-ului (offsite):
- pagina de Facebook
- contul Twitter
- LinkedIn compania pagina
- Pinterest cont
- Youtube cont
- postati Comentarii pe blog-uri
- alte platforme de social media
Semnalele sociale au parcurs un drum lung in ceea ce priveste impactul lor asupra promovarii unui website pe parcursul ultimilor doi ani. Am plecat de la intrebarea daca sunt sau nu semnalele sociale importante si influenteaza clasamentul organic. Inca nu stim adevaratul impact al semnalelor sociale (care, desigur, este, probabil, in miscare, adica variabil in functie de mai multi factori), dar stim ca semnalele sociale sunt in crestere din punct de vedere al importantei in ceea ce priveste algoritmul de clasare in motoarele de cautare, si va influenta si in viitor.
Din perspectiva noastra, o corelatie intre semnalele sociale si clasamentele de cautare organice a marcat inceputul unei noi ere in promovarea unui site: era cautarii sociale. Firmele care au imbratisat social media nu numai ca se bucura de beneficiile rank-ului datorate impactului semnalelor sociale, dar, de asemenea, au crescut ratele de conversie, de loialitate si de brand.
Adauga comentariu
Nu sunt comentarii