Promovare site in presa

Crearea constanta a comunicatelor de presa (articole de stiri) este modalitatea adoptata de specialistii in marketing online de peste tot ca parte a strategiilor de promovare site, ceea ce nu este greu de infaptuit si vom vedea imediat de ce. Fiind una din abordarile cele mai accesibile, specialistii in marketing vad rezultatele muncii lor in pozitii inalte in clasamentele Google. Cu toate acestea, castigul este doar la jumatate; trebuie sa determinati vizitatorii sa citeasca, iar pentru aceasta, aveti nevoie de un titlu bun.

Fiti concis. Cel mai util sfat de care trebuie sa tineti seama este acela ca Titlurile scurte au cel mai mare impact. Cand trece cu privirea peste o pagina, utilizatorul nu doretse sa piarda timpul citind titluri stufoase. Analizati mai intai cum va arata titlul dumneavoastra pe o pagina web.

Ganditi-va la utilizatorii de aplicatii mobile. Numarul acestora a crescut cu un procent destul de mare, deci este important sa va asigurati ca paginile dumneavoastra pot fi vizualizate pe astfel de dispositive. Din nou, un impact deosebit il au titlurile scurte; foarte important de tinut minte ca display-ul acestor dispositive are dimensiuni reduse. Fiti creativi. Dintr-o mutitudine de astfel de site-uri, dvs. trebuie sa iesiti in fata. Puteti face acest lucru printr-o fraza bine alcatuita sau o expresie care sa cuprinda in mod succint un rezumat al continutului dvs..

Nu inselati cititorul. Este inutil de mentionat ca din momentul in care ati captat atentia cititorului, iar acesta va gasi pe site-ul dvs stiri vechi, eronate sau care nu se ridica la nivelul asteptarilor lor ca si modalitate de prezentare, nimic nu va retine acel utilizator pe paginile site-lui dvs..

Nu utilizati semnele de exclamare si majusculele in exces. Nimic nu pare a fi mai tpator decat un set de majuscule intr-un text, nimic nu poate fi considerat mai spam decat un rand intreg plin cu semne de exclamare.

Includeti numele companiei dvs.. Probabil motivul pentru care ati creat acest comunicat de presa este acela de a va promova compania in mediul online, desi foarte multi par sa uite acest lucru (sau pur si simplu decid sa nu faca acest lucru), includerea numelui companiei dvs. in cadrul comunicatelor de presa, sau a titlului acestora. Este o pozitie promitatoare, si mai ales daca includeti si un cuvant cheie. Fiind scurt dar relevant in acelasi timp, chiar si cu aceste adaosuri, titlul poate face minuni in Campania SEO.

Valentin Secosan
Scris de: la:

Nu sunt comentarii