Mai jos este un ghid ajutator pentru optimizare site, chestiuni importante din interiorul unei pagini. Acestea pot sa faca diferenta dintre pagina optimizata sau a intregului site al dvs. si concurenta. Pentru o mai buna intelegere, este bine ca inainte de a parcurge acest articol sa fie citit articolul: "Optimizare site: Esential".
Plasarea de cuvinte cheie in Titlul paginii Paginile care utilizeaza cuvinte cheie directionate in primele cuvinte ale titlului fac un efect pozitiv in clasament. Exista o relatie directa intre proximitate la inceputul elementului titlu si proeminenta / clasamentul vazut de catre motoarele de cautare, iar mai aproape de sfarsitul titlului paginii cuvantul cheie , poate sa faca mai rau o corelarea cu topul ridicat
Cum sa optimizati: Rescrie titlul paginii pentru a muta cuvinte cheie directionate la inceput , sau cat mai la inceput posibil , in tag-ul dvs. titlu de pagina .
Evitati garnitura de cuvinte cheie in Titlul paginii Daca utilizati cuvinte cheie mai mult decat de doua ori in titlu tag, motoarele de cautare pot pune steagul rosu paginii dvs. pentru cuvintele cheie folosite (o forma de spam a motoarelor de cautare), care va afecta pozitia in topul motoarelor de cautare . Cum sa optimizati: Asigurati-va ca nu folositi cuvinte cheie directionate mai mult decat de doua ori in titlu tag.
Evita titlul duplicat in elementele paginilor Paginile Web sunt menite sa aiba un singur titlu, si este atat pentru accesibilitate cat si din motive de optimizare pentru motorul de cautare, va recomandam sa urmati aceasta practica .
Cum sa optimizati: Asigurati-va ca pagina dvs. contine doar un singur tag pentru titlu. Tag URL Canonical trebuie sa fie unic Eticheta URL canonical servind ca referinta pentru paginile duplicat la o singura adresa URL canonica trebuie sa fie o singura eticheta canonical in headerul paginii.
Utilizarea cuvintelor cheie adecvat in document Continutul textului este foarte important pentru SEO. Pentru a optimiza sansele de rang superior pentru cuvintele cheie vizate, va recomandam sa utilizati cuvintele cheie vizate de cel putin 4 ori, intr-un mod natural si conform contextului. Cum sa optimizati: Adaugati cel putin 4 cazuri de cuvinte cheie la textul documentului (continutul acestei pagini).
Utilizati cuvinte cheie in URL-ul dvs. Folosirea cuvintelor cheie directionate in URL adauga relevanta paginii dvs. pentru motoarele de cautare, iar potentialii vizitatori identifica subiectul paginii dvs. in URL , si ofera o valoare SEO atunci cand este utilizat ca ancora text de link-uri la care se refera .
Cum sa optimizati: Folositi cuvinte cheie directionate in URL-ul paginii . Daca vizati o fraza din mai multe cuvinte , folositi cratime pentru a separa cuvinte individuale . Cratima permite motoarelor de cautare pentru sa citeasca URL-ul ca si cuvinte separate.
Utilizati URL-uri statice Folosind un URL static poate imbunatati performanta in Topul motoarelor de cautare. Cercetarea arata ca URL-uri cu parametri dinamici au performante dramatic mai mici in clasament. Utilizarea parametrilor dinamici nu produce neaparat Top mai slab, dar acolo nu pare sa existe o corelatie, si in general, nu duce la rate mai mici click-through.
Cum sa optimizati: Utilizati “mod rewrite” pentru a schimba URL-ul dvs. pentru a fi static ( eliminarea tuturor cazurilor de ? , = , Etc ). Cere oferta pentru optimizare site, aici este pagina de: contact
Adauga comentariu
Nu sunt comentarii