Ce este (not provided) in Analitycs pentru SEO?

Ce este (not provided) in Analitycs pentru SEO?

Ce se intampla? Din punct de vedere SEO, atunci cand intra un utilizator pe site, nu ai absolut nici o idee ce termen de cautare a folosit. Aceasta incurca activitatea de promovare a unui site. Acest (not provided), nu ne lasa sa facem o analiza completa si clara a site-ului. Cautarile naturale (organice), ne-au ajutat in timp sa facem observatii si sa luam decizii in ceea ce priveste promovarea site-ului.

Motivul invocat de Google: In octombrie 2011, Google a inceput criptarea de cautari pentru oricine este conectat la Google plus. Motivul invocat a fost intimitatea. Google a spus ca vrea sa blocheze pe cineva care ar putea fi potential “spion” vizualizand sub acest motiv o serie de cautari efectuate de catre un individ, pentru a preveni termenii de cautare reali, deoarece unele dintre ele (cautari) ar putea fi prea "private". Contrar acestui motiv este faptul ca pentru PPC eu platesc numai daca faceti clic pe anuntul meu asa ca singura cale reala de a dovedi ca anuntul a fost de succes este ca Google sa fie capabil sa-mi transmita datele pentru eventuala achizitie a produsului de pe site-ul meu conform cuvintelor cheie. Si chiar o face! Acest lucru nu mai este privat? Este o situatie diferita? Pro acest motiv, este o declaratie in care se spune ca: Google are de gand sa ofere informatii despre  interogari de top in Instrumentele pentru webmasteri.

Ce posibilitate ar mai fi: Exista posibilitatea ca dupa un timp, Google sa lanseze un fel de "premium" pentru Google Analytics in care utilizatorii ar putea plati o taxa lunara, pentru a obtine acces la datele complete de cuvinte cheie de cautare naturala. Ca si companie publica mereu in cautarea unor noi surse de venit, acest lucru ar fi desigur o cale pentru Google de a-si  creste veniturile, și multi profesioniști SEO ar plati cu siguranta. Aceasta idee, a celor de la searchenginewatch.com  o impartasesc si eu.

Ce facem? Cu ajutorul Google Ads, la instrumente si analiza avem un tool ce se numeste ” Planificatorul cuvintelor cheie”. Aici gasim un estimator de trafic si valoarea cuvintelor cheie potrivite pentru site, conform industriei din care facem parte si vom sti sa targetam corect un site. Cu ajutorul acestui target urmarim in SERP (pozitia acestor cuvinte in motorul de cautare). In momentul acest nu exista un mod clar de a mai vedea numarul de intrari pe site in functie de o expresie sau un cuvant cheie. In schimb se pot analiza valoarile de trafic ale acestora. Spre mahnirea noastra, este posibil ca acest lucru sa ramana asa.

In concluzie:

Conform (sa facem ceva sau sa fim cineva?) in mediul online, asa cum este si in viata reala, trebuie sa castigi autoritate. Aceasta inseamna valoarea site-ului prin continutul lui, originalitate si identitate. Sau luati in calcul Modalitati de a investi in marketing de continut Scrieti regulat comunicate de presa - acestea ajuta la intarirea brand-ului pe internet si creste vizibilitatea. Vorbiti despre noi evolutii, oferte sau parteneriate. Puteti cauta stiri care se refera la activitatea dumneavoastra, sa le comentati si sa le distribuiti, asigurandu-va ca ramaneti vizibil pe web. Stiu ca acest lucru seamana a politica, dar, de mai bine de 2 ani, desi lucrurile se schimba ametior de repede, acest lucru a ramas cel mai important in activitatea de promovare.
Valentin Secosan
Scris de: la:

Nu sunt comentarii