Vorbim despre optimizarea on-page, in special continutul si experienta utilizatorului pe care ne-o dorim sa o creem. Acest lucru este important pentru persoanele care viziteaza site-ul dvs., cat si modul in care motoarele de cautare vad paginile. In continuare incercam sa prezentam cele mai bune practici pentru optimizarea on-page
Cele mai bune practici: In primul rand , doriti sa aveti continutul 90% conform intentiei de cautatare. Daca cineva cauta o anumita expresie cheie urmarita de dvs., si avem o pagina optimizata pentru acea expresie, atunci sunteti intr-o situatie buna. Aceasta pagina se adreseaza in mod clar pentru fraza de cautare. Pentru aceasta trebuie puse intrebari ca: Continutul raspunde la intrebarile utilizatorilor? Unde este situat / situata firma, serviciul, produsul sau persoana? Cine sunt (echipa din firma) ? Este acesta ceea ce am nevoie? Este traditional? Este modern? Cat timp dureaza?
Viteza de raspuns a paginii web Nu pot sa spun cat de important este acest lucru. Oamenii au devenit foarte nerabdatori. Viteza de incarcare a paginii web a devenit mult mai importanta. Google are unele instrumente numite Page Speed pe care le puteti utiliza, pentru a masura timpii de incarcare. Incarcarea rapida va face foarte probabil sa puteti ajunge mai bine in motoarele de cautare si sa faceti utilizatorii mai fericiti.
Continut relevant
Asigurati-va ca includeti continut care este relevant pentru o cautare si se potriveste cu modul de cautare al oamenilor. Important este ca acest continut sa fie unic, sa aibe un titlu unic si o descriere unica. Daca avem un istoric despre ceva si oamenii doresc sa afle mai mult, site-ul ar trebui sa le dea aceasta posibilitate. Design Cine nu iubeste un site frumos ? Faceti un design frumos si pagini usor de utilizat. Utilizatorii asociaza calitatea de proiectare cu incredere si cu valoarea a paginii web. Aceste semnale vor afecta toate eforturile de marketing. Vor afecta castigul de link-uri. Daca am un site cu un design placut, oamenii il impartasesc, iar motoarele de cautare distribuie un rank bun.
Vizual
Utilizati elemente vizuale ori de cate ori este posibil. Daca aveti cateva videoclipuri cu activitatea dvs., sau niste poze cu ceea ce faceti si considerati ca sunt sugestive pentru utilizator, acestia sunt atrasi. Sunt atrasi de imagini, de filme , astfel incat sa nu trebuiasca doar sa citeasca tot timpul.
Responsive Design
Angajati o proiectare Responsive Design, deoarece web-ul devine mobil. Responsive Design este un design ce se asigura ca arata si functioneaza bine peste tot si pentru toata lumea. (desktop, mobil, tableta si orice alt dispozitiv) Navigare Faceti navigarea utila si potrivita pana la momentul actiunii de catre utilizatori. Aceasta nu trebuie sa fie mai departe de 3 maxim 4 click-uri distanta. In concluzie:
Acestea sunt chestiuni esentiale in optimizarea on-page si asigura o imbunatatire a pozitionarii paginilor in motoarele de cautare in conformitate cu cuvintele cheie vizate, dar nu asigura neaparat succesul in promovarea site-ului.
Adauga comentariu
Nu sunt comentarii