Creste-ti afacerea folosind SEO

SEO este optimizarea si promovarea unui site pentru motoarele de cautare. Astazi se mai poate spune ca inseamna si promovarea pentru utilizatori. Cel putin asta incearca Google sa faca. Prin modificarea algoritmului din ultimul timp, Google reuseste sa aduca in fata, site-uri ce sunt bine definite din punct de vedere al locatiei afacerii, al brand-ului si definirea cat mai originala si clara a activitatii. Toate acestea fac sa fie mai greu pentru cei ce creaza site-uri fara “subiect” sa ajunga in fata la cautarea din motoarele de cautare.

Ce trebuie sa ai? Website-ul trebuie bine construit pentru utilizator, prietenos si usor accesibil. Descrierile produselor si/sau serviciilor sa fie originale. Scriptul site-ului sa fie corect pentru motoarele de cautare. Acesta sa fie conectat la conturile de social media (Google+, Twitter, Facebook, si altele). O aplicatie construita pentru a avea posibilitatea sa publicati noutati in domeniu (blog). Aceste lucruri este bine sa fie facute de catre un profesionist in domeniu.

Ce trebuie sa faci? Odata ce avem un site optimizat lucrurile se simplifica. Cu cateva cunostinte de marketing, cu ceva creativitate si rabdare, se poate construi o autoritate online. Important! Autoritatea online este bine sa fie vazuta ca o autoritate din viata reala. In viata reala se stie ca o persoana, o firma sau o institutie detine autoritate in domeniul respectiv in functie de cat este luata in seama. La fel este si online, un website detine o autoritate in domeniu, in functie de cat de citit si de rasfoit este, cati abonati are pentru a citi noutatile. Concret: Trebuie folosite intrumente gratuite ca: social media, directoare de nisa, articole in site-uri de nisa si comunicate de presa. Directoarele si articolele nu trebuie sa apara in locuri independente de domeniul de activitate. In fata trebuie sa apara brand-ul, iar legatura catre site este bine sa fie cat mai naturala si nu una impusa de campania de promovare pe care o aveti in vedere. Pe blog, in functie de domeniul vizat, trebuie publicate noutatile cu regularitate.

Concluzie:

Daca website-ul este optimizat conform cerintelor actuale, poti sa-l promovezi singur, dezvoltand o autoritate in timp, astfel incat, sa fi (ascultat) citit si rasfoit de catre utilizatori. Normal, daca lucrurile sunt asezate corect, consecintele apar in rezultatele de cautare. Asa poti sa-ti cresti afacerea folosind SEO, fara cheltuieli foarte mari, avand in vedere ca nu este necesar sa apelezi la firme dedicate SEO decat pentru optimizare (care necesita costuri mult mai mici decat promovarea).
Valentin Secosan
Scris de: la:

Nu sunt comentarii