Modalitati de a investi in marketing de continut

Modalitati de a investi in marketing de continut

Un studiu recent pe 1.300 de profesionisti in marketing digital a aratat ca doar 38% dintre companii au o strategie de marketing care sa implice si continutul, ceea ce inseamna ca 62% din intreprinderi nu cunosc avantajele marketing-ului de continut. In ciuda acestui fapt insa, 90% au considerat ca marketingul de continut va deveni mai important in urmatoarele douasprezece luni si 73% sunt de acord ca marile marci vor deveni editori.

Deci, de unde sa incep? Cum aplicati minunile unui marketing asupra continutului asupra unei afaceri? Care sunt optiunile?

Incepeti un blog - Scrieti pe blog-ul companiei regulat (cel putin o data pe saptamana) cu privire la afacerea si produsele dumneavoastra. Un blog de succes ar trebui sa fie mai putin formal decat un comunicat de presa, dar sa respecte aceleasi reguli gramaticale, de ortografie si sa poata fi citit bine. Incercati sa obtineti articole individuale care sa urmeze o anumita tema putand fi structurate si usor de urmarit.

Scrieti regulat comunicate de presa - acestea ajuta la intarirea brand-ului pe internet si creste vizibilitatea. Vorbiti despre noi evolutii, oferte sau parteneriate. Puteti cauta stiri care se refera la activitatea dumneavoastra, sa le comentati si sa le distribuiti, asigurandu-va ca ramaneti vizibil pe web.

Investiti in social media! Social Media este unul dintre cele mai bune moduri de a interactiona cu clientii si de a creste vizibilitatea dvs. online. Utilizarea social media prezinta compania dumneavoastra ca fiind moderna si relevanta. Daca cineva va urmareste pe social media veti ramane in constiinta lor. Dar este important ca paginile dvs. sa fie ctualizate periodic (o data sau de doua ori pe zi).

Continutul este mult prea important pentru a fi ignorat, cel putin asta ne arata studiile,iar prevalenta acesteia va creste in lunile urmatoare. Ramaneti in fata concurentei si incepeti sa investiti in continut.

Valentin Secosan
Scris de: la:

Nu sunt comentarii