Comunitatile Google+ sunt locuri in care oamenii discuta in jurul unui subiect specific. Exista cateva metode de utilizare a acestor comunitati de un interes special pentru marketing:
1. Configurarea statutului in public sau privat in vederea sprijinirii sau discutarii un anumit subiect sau grup - sa zicem un grup local de citire, sau persoane interesate de teatrul si poezia renascentista.
2. Gasirea unor conversatii despre un anumit subiect, astfel incat sa poata face posibila participarea la discutii - oamenii interesati de poezia lui “Cutarescu” si care vor sa si comenteze acest lucru, de exemplu.
3. Incepeti cu intalniri și planificarea diferitelor evenimentelor cu membrii ai comunitatii
4. impartasiti in cadrul comunitatii prin intermediul butoanelor +1
Deci, care este utiliatatea folosirii Google+ pentru marketeri?
Sa spunem ca detineti sau dezvoltati o campanile de marketing pentru o librarie locala, care este specializata in carti antice. Aceasta ar putea sa va puna in legatura cu alte personae care sunt implicate in acest domeniu ... deoarece acestea ar putea deveni fie client, sau au persoane in comunitatea online care ar putea-o face.
Așa cum procedati in cadrul retelelor digitale Twitter, Facebook, LinkedIn, și alte forumuri online, veti dori, probabil, sa gasiti sau sa creati o comunitate Google+ in acest domeniu! Chestie destul de simpla de altfel, nu?
Adauga comentariu
Nu sunt comentarii