Google reactioneaza mai rapid la campania de promovare

Google reactioneaza mai rapid la campania de promovare

Rezultatele unei campanii de promovare a unui site, pot incepe a se vedea din momentul in care s-au facut schimbarile codului sursa. Adica atunci cand s-a terminat de optimizat codul sursa al unui site si google a avut timp sa observe aceste schimbari.

Am mai spus anterior ca nu este bine sa se inceapa campania de promovare inaintea optimizari. Motivele sunt clare: este vorba de viteza de reactie a site-ului si citirea continutului intr-un mod cat mai corect.

Tot aici este de adaugat si faptul ca: pentru a reusi sa observam efectele optimizarii, este necesar ca cele doua servicii cel de optimizare site si cel de promovare site sa fie executate in aceasta ordine si un timp de minim cateva zile (4-5) intre ele in care sa observam daca efectele pozitive apar.

Prima parte a promovarii este sa se conecteze site-ul la retele de social media, sa se transmita informatiile de locatie, denumire, date contact s.a.. Cele mai importante se pare ca raman in continuare Twitter si Facebook. Ei bine, aici, efectul promovarii, depinde de categoria in care se afla site-ul. In cazul in care avem activitatea de transport persoane, aceasta nu se poate compara cu  comercializarea de automobile. Sunt industrii diferite iar reactia celor din retelele de socializare este diferita. S-a ajuns, in acest moment, ca motorul principal de cautare folosit de romani google.ro, sa reactioneze mult mai rapid decat in perioada anilor 2011 si 2012. Asa ca atunci cand se intampla ceva pozitiv pentru site-ul nostru, in mod normal, in cateva zile, motorul de cautare arata efectul pozitiv prin ridicarea site-ului in rezultatele de cautare in functie de concurenta. Se spune “in functie de concurenta”, deoarece, este posibil ca si concurenta sa aduca lucruri pozitive in site-ul lor in aceeasi perioada.

De aceea uneori, este greu de masurat ceea ce s-a facut intr-o campanie de promovare site, pe o anumita perioada data.
Valentin Secosan
Scris de: la:

Nu sunt comentarii