După publicarea online a unui site, indiferent de natura lui, un simplu site de prezentare sau magazin online ti-ai dori sa ai ca rezultat o creștere semnificativa a afacerii, lucru care nu se întâmpla atât de repede pe cât ți-ai dori.
Importanta este vizibilitatea site-ului în rezultatele motoarelor de căutare. O modalitate de a imbunatati aceasta vizibilitate o reprezintă promovarea, acțiune care nu este facila și care presupune strategii pe termen scurt, mediu și lung.
Iată câteva metode prin care poti aduce vizitatori pe site-ul tau si în felul acesta sa-ti raspunzi la intrebarea ,,Cum promovez site-ul?''
Modalitatile de promovare sunt multiple de la promovare pe Facebook pana la promovarea platita Google Adwords. Cea mai „sanatoasa” promovare este însă, conform multor specialisti, promovarea care are ca rezultat o imbunatatire organica a pozitiei pe care se afla pagina web în rezultatele motoarelor de căutare, adică SEO.
Este important sa specificam faptul ca exista SEO on-page și SEO off-page
1. Optimizarea SEO on-page
Promovarea prin SEO ii ofera site-ului tau o vizibilitate mai buna în topul motoarelor de căutare Google.
Aceasta promovare are ca obiectiv cresterea vizibilitatii site-ului in rezultatele organice oferite de motoarele de cautare.
Gandeste-te ultima data cand ai cautat ceva pe Google, de cate ori ai trecut de primele 2-3 pagini cu rezultate ale cautarii?
Probabil nu de foarte multe ori sau deloc deci, prin urmare, la fel cum ai procedat tu vor proceda si potentialii tai clienti.
In scopuri de optimizare este recomandat ca adresa paginii sa aiba in titlu cuvantul cheie care este esential pentru pagina respectiva, iar mai apoi urmeaza continutul.
Cu cat ai mai multe informatii de calitate afisate pe pagina cu atat exista sanse ca Google sa o considere relevanta pentru motoarele de cautare. Fiecare pagina trebuie sa fie cat mai relevanta pentru motoarele de cautare pentru a spori vizibilitatea site-ului si a afacerii tale. Aceasta inseamna conceperea unui continut unic, plin de semnificatie care sa se regaseasca in paginile website-ului dumneavoastra.
Mai mulţi vizitatori înseamnă mai multe persoane interesate de business-ul tau cat si vanzari online cu ajutorul site-ului creat şi bine optimizat din punct de vedere SEO.
2. Promovarea SEO off-page
În etapa de optimizare seo off-page toate acțiunile se desfășoară în afara site-ului pentru a obtine de cat mai multe linkuri de calitate către site-ul nostru.
Mai exact aceasta optimizare off-page reprezinta masurile pe care le putem lua în afara site-ului cu scopul de a imbunatati pozitiile acestuia in pagina de rezultate.
Cuvintele sunt cele care vand, deci prin urmare ne trebuie continut care sa vanda si sa prezinte interes cititorilor totodata.
Putem realiza acest lucru prin articole specifice(cum este si acesta), prin comunicate in care ne prezentam realizarile, prin crearea de evenimente.
Prin urmare site-ul tau are nevoie de promovare prin publicare de continut care sa aduca cat mai multi potentiali clienti spre site-ul tau generand vanzari si astfel sa te diferentiezi de concurenta.
De ce este importanta promovarea prin continut ?
Motoarele de cautare functioneaza prin intermediul algoritmilor.
Pentru Google si pentru alte motoare de cautare linkurile care duc spre site-ul nostru sunt vazute de motoarele de cautare ca voturi de incredere.
Cu cat mai multe voturi de incredere cu atat site-ul nostru creste in autoritate.
Traind in asa-zisa “era social media” este indicata existenta butoanelor specifice acestor aplicatii pe site-ul dumneavoastra. Veti fi uimiti sa vedeti cum clienti multumiti distribuie continutul acestuia. Prezenta in aceste retele sociale va poate aduce un numar serios de vizitatori pe site si de ce nu, clienti.
Adauga comentariu
Nu sunt comentarii