Despre așa zisul specialist SEO am vorbit si în articolele precedente, dar vad ca întâlnesc în mediul online tot mai multe intrebari ca ''In ce masura este indicat sa apelem la serviciile unui specialist SEO ?'' si ''Cum pot sti ce firma de SEO sa aleg'' , astfel încât ma simt dator sa lamuresc toate aceste întrebări. Oricum vor trebui lamurite mai devreme sau mai târziu, așa ca de ce nu acum?
A venit ziua în care m-am decis sa va ofer câteva ponturi în așa maniera încât sa va raspund pe scurt la toate aceste intrebari.
Ca sa clarificam mai bine toate intrebarile cel mai indicat este sa ne documentam cu privire la tot ce ne poate oferi un specialist SEO.
Si pentru realizarea acestei etape ne trebuie o baza informala corecta.
Oamenii sunt sceptici si nehotarati în ceea ce priveste orientarea către un specialist SEO.
De aceea au nevoie de ajutor.
Iata câteva obiective pe care le tinteste un specialist SEO.
Se vor urmari 4 beneficii de baza:
- Indexarea corecta a paginilor web
- Pozitionarea cat mai buna a site-ului pe cuvinte cheie care aduc trafic,
- Atragerea vizitatorilor
- Cresterea traficului organic
Cand sa apelezi la serviciile unui Specialist SEO?
Cel mai indicat moment este acela când te-ai decis ca vrei sa-ti muți sau de ce nu, sa începi o afacere online, lucru pentru care ai nevoie un website.
Vei beneficia de sfaturi utile în ceea ce priveste alegerea platformei pe care vrei sa lucrezi dar si personalizarea ei.
În alt doilea rand trebuie sa stii ca odata cu lansarea site-ului este bine sa îl si optimizezi, prin urmare, cu cat apelezi mai devreme la serviciile unui specialist, cu atat economisesti mai mult timp si bani, profitand de beneficiile strategiilor SEO încă din faza de implementare.
Acum ca am lamurit treaba cu lansarea site-ului vom trece mai departe la etapa de optimizare a acestuia.
Acest proces denumit si indexare a site-urilor poate viza tipuri diferite de căutare, cum sunt de exemplu cautarile după imagini, cautarile locale sau cautarile pe verticala.
Ce reprezinta mai exact procesul de SEO?
SEO reprezinta de fapt o adaptare a strategiei de marketing, iar în aplicarea ei se tine cont de modul in care functioneaza motoarele de căutare.
Procesul de optimizare site implica în principiu modificarea codului HTML pentru a determina cresterea gradului de relevanta fata de anumite cuvinte cheie
Obiectivul unui site este acela de a primi cat mai multe vizite, pentru ca un site fără vizitatori nu ajuta la nimic.
Pentru a ridica site-ul, serviciile SEO intervin în așa maniera încât motoarele de căutare sa-l indexeze mai usor si sa-l ajute sa cresca în numarul de vizite pe care le are.
Oricine poate realiza SEO!
Intrebarea este: ,,Aveti timp sa asimilati intr-un timp scurt atât de multe informații si mai ales sa vă permiteți să faceți greșeli cu propria afacere ?”
Un specialist SEO este acela care va furnizeaza informații si solutii pentru ca la final sa va ajute sa economisiti bani. In felul acesta nu veți pierde timp, iar banii investiti vor genera rezultate.
În orice domeniu exista secrete si scurtaturi pe care doar un specialist le cunoaște,iar domeniul SEO nu face excepție.
Un specialist SEO va va ajuta sa pasiti cu dreptul în mediul online, va fi cel care va concepe si va crea un site placut pentru motoarele de căutare, astfel incat vizitatorii sa va găsească usor afacerea în mediul online si implicit sa devină clienti fideli site-ului.
Cel mai greu moment în care trebuie sa ajungi la un rezultat de succes este acela în care realizezi ca trebuie reparat sau modificat un site sau o strategie pentru ca a fost conceput si promovat greșit încă de la început.
De aceea recomand sa lucrati cu un specialist SEO încă din faza de proiectare a paginii afacerii dvs.
În concluzie
Indicat este sa va axati lucrand doar cu specialistii în domeniu care stiu ce fac pentru a evita costuri inutile generate de necesitatea de a repara greșelile altora, greșeli care, din necunostiinta de cauza v-au costat cu siguranța niște bani.
Acest lucru se va traduce prin economisirea banilor investiti, economie de timp și creșterea cotei de piața pentru afacerea dumneavoastră.
Adauga comentariu
Nu sunt comentarii