După infiintarea propriului site urmeaza etapa de promovare, care nu este atât de usor de realizat pe cât multi si-au închipuit la început ca va fi.
Promovarea online este vitala pentru dezvoltarea site-ului, iar o lipsa a ei risca o decadere a propriului magazin. Motivul pentru care decidem inceperea unei campanii de promovare este tocmai acesta: de a ieși din anonimat resind sa devenim vizibili pentru cât mai mulți posibili clienți.
Găsirea celor mai bune strategii de marketing si promovare a fost intotdeauna o preocupare pentru multi dintre cei care au decis sa intre în lumea afacerilor online.
Prin urmare m-am decis ca în acest articol sa dezbat câteva metode principale de promovare site eficiente, ce pot servi la imbunatatirea imaginii afacerii tale în mediul online precum si la o creștere vizibila a traficului pe site.
Promovarea prin SEO
Pentru început trebuie sa înțelegem ca printr-o promovare SEO vom putea clasa pe prima pagina a motoarelor de căutare site-ul .
Aceasta căutare se va realiza în funcție de diferite expresii pe care utilizatorii de internet le tasteaza în momentul în care doresc sa caute un serviciu sau un produs.
Mai exact SEO reprezinta acel set de acțiuni intreprinse pe un site sau blog cu scopul de a manipula în sens favorabil ranking-ul cuvintelor cheie, în motoarele de căutare.
De ce este importanta promovarea prin SEO?
In primul rand vreau sa facem un exercițiu de imaginatie....
Ganditi-va de câte ori în momentul unor serii de cautari pe Google v-ati oprit doar la prima pagina de rezultate, sau dacă ati continuat cautarile mai mult de pagina a doua. Majoritatea se opresc la a vizualiza doar prima pagina de rezultate Google. De aceea se da o lupta acerba intre site-uri care sa ocupe primele locuri ale acestei pagini astfel încât sa fie mai des vizitat si sa obtina mai multe conversii.
Cu ajutorul serviciilor de promovare SEO vei ajunge sa imbunatatesti clasificarea Google a site-ului tău, astfel încât sa ai puterea de a transforma o afacere fie ea si mica, intr-una cu vizibilitare mare.
Promovare prin Continut
Cuvintele vând.... prin urmare o promovare prin continut va ajutasite-ul tău sa fie mai aproape de clienți, să vină în intampinarea dorintelor și asteptarilor acestora si sa ii convingă ca ceea ce vinzi tu merita cumpărat.
O asemenea promovare se folosește pentru a educa si informa în același timp piața. Informații pot fi publicate pe diverse bloguri si mai apoi promovate pe diferite canale de socializare Facebook, Linkedin, Twitter.....
La baza tuturor strategiilor de martketing online se afla o promovarea prin continut ce ajuta la fidelizarea clientelei. Promovarea prin continut imbraca mai multe forme precum și merita mentionate câteva din cele mai întâlnite și mai des folosite: articole educationale, comunicate de presa, newslettere, studii de caz etc.
Continutul creat trebuie sa incorporeze valorile companiei tale, viziunea si misiunea ei.
Scopul promovarii prin continut nu este neaparat de a genera potentiali clienți ci mult mai mult de atât; este acela de a transmite lucruri si fapte unice, memorabile,care sa impresioneze si mai apoi sa vanda.
Pentru început trebuie sa te concentrezi pe crearea unui continut original si de calitate, care sa intereseze și sa incite la interactiune.
Un alt aspect de care trebuie sa ținem seama este utilizarea în context bine determinat a cuvintelor cheie, ele putand sa insumeze mai mult decat intreg continutul, folosindu-le în funcție de categoria de public catre care dorești sa te adresezi.
Adauga comentariu
Nu sunt comentarii