Ganditi-va la vizitatorii dumeavoastra – atunci cand srieti un articol, trebuie sa o faceti gandindu-va in principal la publicul care il va citi. Scrieti continut in conformitate cu nevoile acestora, si nu cu nevoile dumneavoastra. Continutul trebuie sa fie focusat asupra unui public tinta, fara a incerca sa se adreseze si altei nise de vizitatori. Ideile dvs trebuiesc puse in centrul atentiei prin relevanta lor.
Utilizati scrierea corecta din punct de vedere gramatical si ortografic – nu conteaza limba in care ati ales sa scrieti continutul site-ului dvs, atata timp cat faceti acest lucru respectand regulile de scriere si ortografiere, si atata timp cat cel care va citi continutul dvs va intelege perfect ceea ce doriti sa transmiteti.
Continutul trebuie sa fie interesant – exceptand faptul ca se adreseaza unei categorii de vizitatori ce reprezinta publicul dvs. tinta, continutul site-ului dvs trebuie sa cuprinda informatii transmise cat mai interesant cu putinta.
Indemnati la actiune – continutul dvs trebuie sa indemne cititorii; indiferent ca ne referim la a incerca un anumit produs, la a comenta, sau la a posta articole alaturi de altii, continutul site-ului dvs trebuie sa indemne la actiune, pentru ca acesta este obiectivul urmarit.
Continut unicat – Continutul site-ului dvs trebuie sa fie unicat, si nu copiat din alte surse. Continutul duplicat este penalizat de Google ca o modalitate de respectare si protejare a activitatii intelectuale depusa in vederea dezvoltarii de continut.
Concluzie
Scrierea unui continut de calitate a devenit un obiectiv primordial in zilele noastre, deoarece domeniul optimizarii pentru motoarele de cautare este in continua evolutie favorizand site-urile care au un continut de calitate, in detrimentul acelora care nu trimit nici un mesaj utilizatorilor sai, sau care pot fi considerate a avea continut duplicat.
Adauga comentariu
Nu sunt comentarii