Valoarea unui serviciu de promovare site, in general, este incomparabil cu construirea unei aplicatii ce functioneaza online, respectiv un site de prezentare.
Promovarea, pentru a avea efect trebuie facuta permanent ca si timp, constant ca si volum si de preferat sa fie cat mai calitativa (la obiect si nu vesnica “lalaiala”).
Asa cum spuneam cu mult timp in urma, primul pas este optimizare site-ului si subliniem faptul ca este esential sa incepem cu asta. Putem descoperi probleme tehnice de rezolvat si in mod normal trebuie sa intervina un programator sau un web designer.
In general promovarea se face prin construirea de linkuri relevante catre situl nostru; suna bine, dar e greu. De ce? Simplu. Asta presupune o munca zilnica si de calitate, altfel se poate sa facem mai mult rau decat bine.
Ce se intampla daca continutul tau ar putea face cea mai mare parte a muncii pentru tine?
Exemplu: Se scrie un articol pe un site (A) de articole si se trimite legatura de continu pentru site-ul tau. Un alt site (B) vede continutul prezentat pe site-ul de articole. Site-ul B publica articolul de legatura pentru continut. Site-ul (C) vede continutul prezentat pe site-ul (A) sau (B) si decide publicarea articolului de legatura cu continutul. Si asa mai departe…
Ei bine, acest lucru se intampla doar uneori. Se intampla atunci cand un articol de promovare, al unui produs sau site, este de calitate si surprinde atat prin moment cat si prin subiectul tratat. Un exemplu de situatie este atunci cand se schimba o lege fiscala iar firma mea trateaza acest aspect explicand ce si cum trebuie actionat trimitand legatura catre continutul sau serviciul meu de contabilitate spre exemplu.
Pretul unui serviciu de promovare site se calculeaza in concordanta cu concurenta si starea in care se gasesc paginile web ale siteului.
Adauga comentariu
Nu sunt comentarii